![]() |
| Bu espirili t-shirtlere bayıldım tek kelime ile |
![]() |
| Bu da ayrı bir şeker geldi gözüme hemde rengi çok güzel |
![]() |
| Şapkada problemliyiz aslında umarım bu bağlanabiliyordur yoksa nerede bizimki kafasında tutmaz |
![]() |
| Desene bakarmısınız ya |
![]() |
| Deniz şortu olmazsa olmazımız aslında mayomuz var ama |
![]() |
| Boy uzadıkça en büyük dert eşofman altı bence stoklamalı diyorum bahara bile |
![]() |
| Buda son favorim bence çok tatlı |
Bunlarda Kendime Seçtiklerim Naçizane.... :)














