13 Mart 2012 Salı

Ben Yaptım; Bez Pasta ...

                     Yazamadığım bu dönemde ailemize bir bebek daha katıldı, Berke artık abi oldu anlayacağınız. Eşimin kuzeninin bir oğlu oldu, hoş geldin Hasan Enis diyelim tekrar ... Evde olanlardan onlara kendi elimle bir şeyler yapmak istedim işte ortaya bu çıktı, biraz acemice ama yaparken çok eğlendim. 


                     
                      Aslında yapımı çok zor değil ama el oyalıyor tabi. İlk önce bezleri rulo şeklinde sardım sonra yanyana getirip istediğim  formu verince Hoş geldin Bebek kurdeleleri ile kat kat bağladım. Zemine kaymaması için karton koydum, kartonu ise tüllerle kapladım hoş dursun diye. Katları üst üste yerleştirip bantla hafif sabitledim ki kaymasın taşıması rahat olsun. Hediye olarak aldığımız 'Disney Pijama Takımı' ve 'Chicco Mavi  Ninnili Kitapçık' yanlara yerleştirdik. Tülle tepeden bağlayıp, kalp süsümüzü ve nazar boncuklarımızı silikonla tülle monte ettik. İyi ve güzel günlerde kullansınlar inşallah ne diyelim :)

2 yorum:

  1. gayet güzel vede kullanıslı bir hediye ... içinde sevginizde olunca mükemmel yani ;))

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim aslında böyle şeylerle uğraşmayı çok severim ama keşke daha çok fırsat olsa :)

    YanıtlaSil